Servis in garancija

Kako dolgo traja garancija?

Garancija in servis za pisalne mize HABITECH sta zagotovljena, na vse modele velja naslednja garancijska doba:

- Pisalne mize ecoBASIC, ecoSMART in ecoSMART II … 2 leti
- Pisalne mize optiBASIC, optiSMART in optiSMART II … 3 leta
- Pisalne mize proSMART, proSMART in proSMART II … 5 let

Garancija velja od datuma nakupa pisalne mize in je veljavna samo v Sloveniji. V drugih državah pisalnih miz ne prodajamo, saj tudi ne moremo zagotoviti servisa.

Ali garancija zajema odpravo poškodb, ki nastanejo ob dostavi?

Tako je, v primeru, da med dostavo pisalne mize pride do poškodbe, ali pri mizni plošči ali pri okvirju, nam to prosim sporočite na info@habitech.si in v najkrajšem možen času vam bomo brez dodatnih stroškov zamenjali poškodovani del.

Kaj če v paketu ni vseh komponent?

V primeru, da v paketu ni vseh komponent, potrebnih za montažo pisalne mize (deli okvirja, elektronika in vijaki), nam to prosim sporočite na info@habitech.si in v najkrajšem možnem času vam bomo brez dodatnih stroškov poslali manjkajoče komponente.

Kako ob uveljavljam garancijo in kakšen je postopek servisa?

V primeru, da pisalna miza ne deluje pravilno, prikazuje napake ali sploh ne deluje, najprej prosim preverite seznam najpogostejših napak in rešitve za odpravo le teh, na tem linku. Večina težav se pojavi zaradi nepravilnih stikov in programskih napak v krmilniku pisalne mize, te se odpravijo z resetiranjem krmilnika. Točen postopek lahko najdete v navodilih za uporabo. V kolikor je napaka še vedno prisotna, nam to prosim sporočite na info@habitech.si. Naš serviser vas bo kontaktiral v najkrajšem možnem času. V primeru, da je okvarjen napajalnik, krmilnik, ali kontrolna enota pisalne mize, vam rezervne dele lahko pošljemo kar preko GLS, brez dodatnih stroškov. V primeru, da je okvarjen mehanizem pisalne mize, vam naš serviser pisalno mizo zamenja kar na domu, ali na delovnem mestu. Servis je tako zagotovljen na območju celotne Slovenije, brez dodatnih stroškov za kupca.

Kaj zajema garancija?

Garancija zajema odpravo vseh napak ali menjavo delov pri okvari vseh mehanskih in električnih delov (elektromotorji, krmilnik, kontrolna enota in napajalnik).

Česa garancija ne zajema?

Garancija ne zajema odprave napak, ki nastanejo nepravilne uporabe, ravnanja ali nepravilne montaže. Prav tako garancija ne zajema odprave poškodb, ki lahko nastane zaradi namernih ali nenamernih udarcev, uporabe čistil in razredčil. Garancija ne zajema obrabe površin in materiala zaradi normalne uporabe in izgube barve tekom garancije. Pod normalno uporabo razumemo uporabo s skrbnim ravnanjem.

Garancija poteče, če se izvedejo spremembe, ki jih ne priporočamo ali odobrimo v pisni obliki, oz. popravilo ali spremembo opravijo osebe, ki za to niso pooblaščene, ali nimajo pisnega potrdila z naše strani.

Ali je nakup rezervnih delov in servis možen tudi izven garancijskega obdobja?

Tako je, za vse modele pisalnih miz nudimo tudi nakup rezervnih delov izven garancijskega obdobja. Prav tako nudimo servis pisalnih miz, ki se obračuna po urni postavki in kilometrini.
Pomoč pri nakupu