Izbira profesionalcev.

Servis in garancija

Pri nakupu pisalne mize ali podnožja HABITECH prejmete tudi podporno storitev PROsupport, ki velja za celotno obdobje garancije. Zajema naslednje storitve:

PODPORA NA DALJAVO

Ob prijavi napake napako najprej diagnostificiramo, nato odpravimo. V primeru, da je okvarjena katera izmed manjših komponent, vam jo pošljemo preko GLS. V primeru hujše okvare, vam v najkrajšem možnem času na vaši lokaciji napako odpravi naš terenski servis.

SERVIS NA TERENU

Za razliko od večine prodajalcev imamo lastne terenske serviserje. V primeru hujše okvare mehanizma, ki se ne da odpraviti na daljavo, zato mehanizma ni potrebno razstavljati in pošiljati na naš naslov, ampak napako odpravi naš terenski serviser na vaši lokaciji kjerkoli v Sloveniji.

NADOMESTNA MIZA

V primeru, da za vašo pisalno mizo rezervnega dela nimamo na zalogi, ali ga ne moremo zagotoviti takoj, vam na lokacijo dostavimo sestavljeno in delujočo nadomestno mizo. Potek dela zato v pisarni v nobenem primeru ni moten.

ZAGOTOVLJENI REZERVNI DELI

Za večino miz v naši ponudbi imamo rezervne dele na zalogi. Najdete jih tukaj, naročite jih lahko v primeru poškodbe zaradi uporabnikove krivde, ali po izteku garancije.

ODPRAVA POŠKODB PRI DOSTAVI

Za poškodbe nastale med dostavo imamo zavarovanje, zato v takšnem primeru poškodovani del v najkrajšem možnem času brez dodatnih stroškov zamenjamo.

SERVIS IZVEN GARANCIJE

Za vse modele pisalnih miz nudimo enako storitev servisa pisalnih miz tudi po pretečeni garanciji, ki pa se v tem primeru obračuna po urni postavki in kilometrini.

Garancija in pogoji garancije

Za pisalne mize v ponudbi velja naslednja garancijska doba:
  • Pisalne mize ecoSMART … 2 leti
  • Pisalne mize optiSMART in designSMART … 3 leta
  • Pisalne mize proSMART … 5 let

Garancija velja od datuma nakupa pisalne mize in je veljavna samo v Sloveniji. V drugih državah pisalnih miz ne prodajamo, saj tudi ne moremo zagotoviti servisa.

Kaj garancija zajema?

Garancija zajema odpravo vseh napak ali menjavo delov pri okvari vseh mehanskih in električnih delov (elektromotorji, krmilnik, kontrolna enota in napajalnik).

Česa ne zajema?

Garancija ne zajema odprave napak, ki nastanejo nepravilne uporabe, ravnanja ali nepravilne montaže. Prav tako garancija ne zajema odprave poškodb, ki lahko nastane zaradi namernih ali nenamernih udarcev, uporabe čistil in razredčil. Garancija ne zajema obrabe površin in materiala zaradi normalne uporabe in izgube barve tekom garancije. Pod normalno uporabo razumemo uporabo s skrbnim ravnanjem.

Garancija poteče, če se izvedejo spremembe, ki jih ne priporočamo ali odobrimo v pisni obliki, oz. popravilo ali spremembo opravijo osebe, ki za to niso pooblaščene, ali nimajo pisnega potrdila z naše strani.

Pomoč pri nakupu